שיפוצים ותיקונים שיפוץ חדר אמבטיה להגיע לרמה גבוהה של עיצוב אמבטיות עצמאי

שיפוצים ותיקונים שיפוץ חדר אמבטיה להגיע לרמה גבוהה של עיצוב אמבטיות עצמאי

שיפוצים ותיקונים יש לעשות מדידות ראשוניות

למרות שכמעט כולנו לא למדנו עיצוב או שאין אנו מעצבים מקצועיים הרי שאפשר לראות כיצד יש משימות עיצוב שאנו יכולים להתמודד איתן בכבוד רב. כך הדבר גם לגבי שיפוץ אמבטיות שבו נתמקד בראש ובראשונה על עניין העיצוב. חשוב להבין עד כמה עיצוב אמבטיות יכול להיות יצירתי ומקורי אם מבצעים פעולות חשובות ורציניות.

כיום כל אינסטלטור מקצועי יודע שהוא צריך להציע תכנון מפורט של עבודות השיפוץ ולהדגיש גם את נושא העיצוב בצורה רצינית. לכן אפשר לראות כיצד יש אנשים שלמדו ממגוון אינסטלטורים שעבדו אצל חבריהם או קרובי משפחתם בזמן שיפוצים נרחבים כלשהם. כך הם ראו כיצד יש למדוד את מידות חדר האמבטיה ואת גודלם של הפריטים שיותקנו בו במהלך השיפוץ.

שיפוצים ותיקונים זה הזמן לתרשים ידני או ממוחשב

ברגע שרוצים לראות כיצד האמבטיה מקבלת צורה אחרת לגמרי אין מה להתבייש אלא ליצור תרשים מדויק של החדר החשוב ביותר בבית. מי שיסתפק בשרטוט על נייר, הרי שהדבר מצוין, ומי שיוכל לעשות זאת עם מחשב או נייד בעל תוכנה גרפית פשוטה הרי שהדבר מכובד גם כן כמובן. כך או כך, יש לבדוק את מיקומו של כל פריט סניטרי בתהליך של עיצוב אמבטיה.

חשוב להבין עד כמה שילוב בין מראה מרשים ובין פונקציונאליות הוא דבר חשוב בכל שיפוץ אמבטיה. אינסטלטורים מקצועיים כמו יעיש עמוס מדגישים בפני לקוחותיהם שכיור יפה הממוקם בפינה מרשימה יכול באמת לעשות רושם אך אם אי אפשר להשתמש בו בנוחות הרי שכל הרושם לא ממש מספק הנאה לבעלי הבית.

שיפוצים ותיקונים ההנאה המושלמת בזכות התאמת הגדלים

בכל חדר אמבטיה יש אלמנטים חשובים שונים. לכן אפשר לראות כיצד גדלי הכלים הסניטריים או גודלם של ארון או מקלחון הם בעלי משמעות רבה אם רוצים ליהנות מחופש תנועה בחדר האמבטיה ולא רק מיופי. התאמת מידות בעבודה של עיצוב אמבטיה היא בעלת ערך רב שניתן ליהנות ממנו למשך שנים רבות בעתיד.

עיצוב מרשים הוא כזה שבו יש מקום לשבת בנוחות על האסלה, להגדיל את מידות החדר בצורה וירטואלית ע"י מיקום נכון של מראה בגודל מדויק, ליצור חללים מספקים בין ארון אמבטיה שדלתותיו ומגירותיו יכולים להיפתח בקלות ובין האמבטיה עצמה, ובאופן כללי ליהנות מכל רגע בחדר מעוצב, חדשני ומרווח.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים אינסטלציה איתור נזילות