כשמדובר במערכת שאינה תריס חשמלית

תיקון תריסים חשמליים כשמדובר במערכת שאינה תריס חשמלית

תיקון תריסים חשמליים יפה לראות כיצד תריסים ונציאנים הם כאלו שבבתים רבים אוהבים את המראה שלהם. כיום מי שמציע שירות של תיקוני תריסים יכול לסייע גם למי שהתריס הוונציאני שלו החל להיתקע או לסרב לפעול כמו שצריך. למרות שמדובר בתריס אלגנטי מאוד הרי שההפעלה שלו פשוטה והיא מבוססת על חוט משיכה.

 חשוב לעשות הבדל בין הפעלה ידנית ע"י משיכת החוט ובין הפעלה חשמלית המבוצעת לעתים גם ע"י שלט רחוק. במקרה של תקלה במערכת חשמלית הרי שכל תיקון תריסים חשמליים כאלה צריך להיות מבוצע ע"י מי שמתמחה בכך. כך פונים רבים מבעלי התריסים הוונציאניים לעזרתו של יעיש עמוס המתמחה גם בתריסים מסוג זה.

 תיקון תריסים חשמליים  בד"כ הבעיה היא רק בחוט המשיכה של התריס

כשמדובר במערכת שאינה תריס חשמלית תיקון תריסים חשמליים בפתח תקווה
תיקון תריסים חשמליים בפתח תקווה תיקון שלבים תיקון רצועה החלפת גלגלים חלן רפפה חלון כיס תריס גלילה ויטרינה אלומיניום

אם ציינו את ההפעלה הפשוטה של הדגם הידני (בעזרת החוט) הרי שחשוב להתמקד בתיקון הבעיות שחוט זה יכול לעשות. במקרים שבהם החוט אינו מגיב למשיכה שלנו או ברגעים שבהם סיבוב המוט אינו מתבצע חשוב לעצור לרגע ולא לבצע פעולה אגרסיבית שתפגע או תגרום נזק בתריס יפה ועדין זה.

 לתריס ונציאני יש קופסא בחלקו העליון והיא מכילה מערכת חוטים. אפשר לפתוח בזהירות את הקופסא ולראות האם החוט הסתבך בצורה כזו או אחרת, או שהוא יצא מהמסלול. יציאת החוט מהמסלול היא לא דבר מסובך שרק מתקן תריסים יכול לטפל בו אלא גם מי שיש לו רצון לעשות זאת בתוך מספר דקות של עבודה.

  תיקון תריסים חשמליים חשוב לעבוד בצורה עדינה

לכל דגם של תריסים יש אופי עבודה שמתאים לו. אם מדובר במנגנון מתקדם הרי שכמעט תמיד רק תיקון תריסים חשמליים ע"י איש מקצוע מנוסה שהוכשר בתחום החשמל והמכאניקה, הוא זה שיכול לפתור בעיה מאתגרת. כך הדבר גם לגבי מערכות כבדות שמצריכות לעתים כלים חזקים או היכרות מעמיקה עם מבנה החלקים השונים.

 אך אם מדובר על תריסים ונציאניים למשל ועל מנגנון הפעלה פשוט מאוד הרי שיש כאלו שלוקחים יוזמה וניגשים בעצמם לתריס. כך הם מציגים יכולת בסיסית של תיקון תריס אך הדבר מספיק לתריס מסוג זה. בדיקה פשוטה בקופסת התריס הוונציאני והקפדה על גישה עדינה יכולים לפתור בעיה כמו סטייה מהמסלול למשל.

תיקונים נתקע התריס? אל תהססו ואלינו התקשרו 050-5234534