גילוי רטיבות הכול איתור נזילות מדויק בגינות וחצרות

הכול על איתור נזילות מדויק בגינות וחצרות

שימוש בחומרים מורכבים בצורה חכמה איתור נזילות

גילוי רטיבות הכול איתור נזילות מדויק בגינות וחצרות גינה או חצר יכולים להוות אתגר לא פשוט גם עבור אלו שמתמחים בשירות של איתור נזילות. יפה לראות כיצד איש מקצוע או חברה שמכירים היטב את התחום ודואגים להתעדכן בכל החידושים האחרונים, מציגים רמת שירות קפדנית ביותר שמסתמכת על ציוד שלקוח מתחומים אחרים ומדגיש את רמת הדיוק של איתור נזילות בגינה.

אלו שמזמינים שירות מעין זה לחצר גדולה או לגינה המכובדת שלהם יכולים לראות כיצד מוזרם גז (שהינו ידידותי לסביבה) אל מערכת הצנרת כדי לחפש את הנזילה. לחץ גבוה שבו מוזרם הגז גורם ליציאה של הגז מחורים או מסדקים שקיימים בצנרת. כך אפשר לטפל בנקודה שמציגה את הבעיה ולא להחליף סתם כך את כל הצנרת בגינה.

איתור נזילות העלות הופכת לסבירה יותר

היתרונות הכלכלים של איתור נזילות מים באמצעות גז באים לידי ביטוי לא רק בהימנעות מחפירה במקומות רבים בגינה, הפיכתה לעיי חוברות והחלפה של כל הצנרת. שירות זה מהווה חיסכון אמיתי בזכות היקף החומרים שבהם יש לבצע את התיקונים הפרטניים והוא מקצר גם בצורה ניכרת את משך העבודות של בעלי המקצוע.

בזכות רמת הדיוק של איתור נזילות בצנרת באמצעות גז רואים רבים כיצד הם לא סובלים מעוגמת נפש מיותרת. אחרי הכול גידול של צמחים שונים בגינה, יצירת מקום יפה שבו אפשר להתרווח לאחר יום עבודה מתיש, ורצן להתגאות בגינה יפה אינם צריכים להיפגע בגלל עבודות אגרסיביות של איתור נזילות מיושן ולא מקצועי.

עוד יתרונות שכדאי להכיר איתור נזילות

ציינו כבר שהגז שבו עושים שימוש במהלך כזה של איתור נזילות מתקדם הוא ידידותי לסביבה, כך שכל אחד יכול להרגיש נוח הן מבחינת העבודות שמבוצעות בסמוך למשפחה שגרה בבית מסוים והן מבחינת ההשלכות השליליות שנמנעות מהסביבה. מדובר בבדיקה בטוחה שלא אמורה להדיר שינה מאף בעל גינה או חצר.

באופן די ברור, ראוי להדגיש כי שימוש בטכניקת הגז בעת איתור נזילות מביאה לכך שחברות רציניות לא מבצעות ולו חפירה אחת קטנה בגינה ללא תוצאה מדויקת של המערכות. אם יש ספק מסוים, אזי נעשה שימוש גם בגלאים אקוסטיים ובעוד אלמנטים מתקדמים כדי לאתר את המקום שדורש טיפול מיידי ואיכותי.

עמוס יעיש מוסמך  yaish2@nana.co.il
תרמוגרפיה אינפרא-אדום איתור תקלות בחשמל ומערכות אינסטלציה איתור נזילות מים במבנים