אינסטלטור בפ"ת תיקון והחלפה מהירה של ידית ברז סוללה

אינסטלטור לרכוש ידית ולהכין את מקום העבודה

אינסטלטור בפ"ת תיקון והחלפה מהירה של ידית ברז סוללה כשאנו אינסטלטור כשאנו רואים אינסטלטור מסוים מחליף עבורנו ידית של ברז אנו מרגישים לעתים כיצד אנו יכולים לבצע עבודה כזו בעצמנו. כך אנו מבינים כי עבודות אינסטלציה פשוטות יחסית הן כאלה שביצוע עצמי שלהם יכול לחסוך לנו מעט כסף. אם הדבר גם גורם לנו להרגיש טוב יותר עם עצמנו שהצלחנו במשימה מסוימת הרי שיש בכך עוד יתרון נוסף.

 

  שיפוץ אמבטיות מצומצם או ברגע שרואים כיצד ידית של ברז מסוים כבר הפכה לישנה (או שהיא נתקעת) הרי שאפשר לראות כיצד בחנויות המתמחות בציוד אינסטלציה אפשר למצוא ידיות שיתאימו בשלמות לכמעט כל סוג של ברז. לכן יש לרכוש בראש ובראשונה את הידית הנדרשת ולאחר מכן להכין את מקום העבודה לקראת המשימה שלכם.

הגעה לחלק הפנימי של הידית

 אינסטלטור הברז הוא גוף שעשוי ברובו ממתכת אך ניתן לראות כיד יש בו אלמנטים שונים מפלסטיק למשל. כך הדבר לגבי הכיסויים הדקורטיביים הקטנים שממוקמים על שתי הידיות של ברז סוללה. מעבר לעיצוב מסוים שכיסויים אלו מעניקים הם אמורים להסתיר בורג שמחבר את ידית הברז אל הראש שנמצא בחלק הפנימי של הידית.

 

אינסטלטור גם תיקון ניאגרה סמויה לתקן לבד מיכל סמוי יש להגיע אל המנגנון יש לפרק את הכיסויים הלחצן להרים אותו או לצד  כלפי מעלה או בצד. ברגע פתחנו ושזיהינו מולנו את המנגנון והמצוף  שמתחבר אל הברז הראשי  יש לקחת מברג ולסובב בעדינות את הבורג נגד כיוון השעון.עד שהמים מפסקים לזרום נפרק את הצינור המחובר אל המצוף ונישלוף את המצוף החוצה לאחר מכן נפרק החוצה תמנגנון ממש בעדינות נחליף את אטם גומיה .

 תיקון ניאגרה סמויה

לאחר הפירוקים השונים שנדרשנו לעשות יש למשוך קדימה במשיכה קלה את הידיות הישנות ולזרוק אותן. כעת יש להוציא מהאריזה את הידיות שקנינו מחנות אינסטלציה וחומרי עבודה, ולשים אותן במקום הידיות הישנות. זה דבר פשוט שבמהלכו רואים עד כמה ההתאמה של הידיות החדשות מבוצעת בצורה חלקה וללא תקיעות או חריקות.

אינסטלטור בפ"ת תיקון והחלפה מהירה של ידית ברז סוללה

אינסטלטור בפ"ת תיקון והחלפה מהירה של ידית ברז סוללה
תיקון ניאגרה שירות תיקונים לניאגרה סמויה

כשאנו אינסטלטור את הברגים ששמנו בצד צריך להבריג חזרה אל ראשי הברזים ולראות כיצד ניתן לסובב את הידיות מבלי שהן מחליקות או מתקשות להסתובב. סיום עבודת אינסטלציה זו הוא פשוט מאחר וכל מה שנשאר הוא למקם בצורה פשוטה ומהירה את הכיסויים הדקורטיביים של הידיות החדשות וליהנות מברז יפה יותר.

תיקון ניאגרות  אינסטלציה איתור נזילות

 

 

 

שרברב תיקון והחלפה מנגנון בניאגרה סמויה

תיקון והחלפה מהירה של ידית ברז סוללה כשאנו אינסטלטור

 

 

שרברבים  ברז סוללה