אטם לניאגרה בדיקת נזילות בניאגרה

אטם לניאגרה

בשביל לתקן בעיות שונות בבית לא צריך להיות איש מקצועי למרות שבחלק מהמקרים הדבר אכן מומלץ. במקרה של נזילות שנגרעת מהניאגרה ניתן בהחלט לבצע את התיקונים הנדרשים בעצמכם, ניתן להתייעץ באמצעות מישהו שמבין ולעשות את העבודה בעצמכם בלי בעיה. במאמר הזה נדבר על איך תוודאו אם יש בכלל נזילה בבית, סוגי האטמים לניאגרה שצריך להחליף במידה ויש נזילה מהניאגרה וכיצד קונים אטם לניאגרה:

בדיקת נזילות בניאגרה

ראשית לפני הכל במידה ואתם חושדים כי יש לכם נזילה בבית הדבר הראשון שמומלץ עבורכם לעשות הוא לסגור את כל הברזים וכל היציאות הפוטנציאליות של נוזלים בבית, למשל הכיור.

לאחר מכן לכו לנקודה בה שעון המים שלכם נמצא ואם תראו כי הוא מעיד על תנועת מים וכי השעון בתנועה, אכן ככל הנראה יש סיכוי גבוה לנזילה בבית.

במידה והנזילה מגיעה מהניאגרה שבשירותים, יש לוודא כי המרחב כולו של האסלה יבש לחלוטין ולחפש את הנקודה הרלוונטית ממנה הנזילה מתבצעת.

סוגי אטמים לניאגרה

ישנם שני סוגי אטמים עיקריים שאחראים לחיבורים שונים בניאגרה, כאשר מאחד הנקודות האלה יש נזילה יש להחליף את האטם. אז אילו אטמים לניאגרה יש?

אטם לניאגרה – פעמון: את אטם הפעמון ניתן יהיה למצוא בחלק התחתון של הניאגרה.

אטם לניאגרה – המצוף: מהווה לנקודת החיבור בין הניאגרה לתשתית המים.

לקנות אטם לניאגרה

לאחר שווידאתם כי אכן יש נזילה וודאית בבית והמקור שלה מגיע מן האסלה, ראיתם שזה מגיע מן הניאגרה וראיתם ש

תיקון נזילה ממצוף בניאגרה סמויה
הנזילה באמת מגיעה מהחלק התחתון של הניאגרה או נקודת החיבור למים.

כל מה שנשאר לכם לעשות זה למצוא אטם לניאגרה שיעשה לכם את העבודה. אם אתם לא בטוחים תצלמו את האזור של הנזילה ותראו לאיש שעובד בחנות בניין שיוכל לוודא אתכם שאתם קונים את החלק הנכון. אטם לניאגרה הוא מוצר פשוט ולא יעלה לכם הרבה כסף.

ניתן גם להזמין באינטרנט אטם לניאגרה במחיר מוזל או לברר על מחירים של אטמים לניאגרה בקרבת ביתכם, בכל מקרה עניין קניית אטם לניאגרה הוא סך הכל פשוט ואנחנו לא צופים לכם בעיות בדרך.