הדבקת ריצוף קרמיקה ופורצלן מקצוענים

הדבקת ריצוף קרמיקה ופורצלן מקצוענים

הדבקת ריצוף –קרמיקה ופורצלן מכל סוג ולכל מקום

הדבקת ריצוף קרמיקה ופורצלן מקצוענים להבדיל מהשיטה המסורתית של ריצוף לבית, הנעשה על ידי שימוש בטיט, כיום אנו מתוודעים לשיטה של הדבקת ריצוף בעזרת חומרים אקריליים המיועדים בדיוק למטרה זו. ריצוף לבית או ריצוף חדרי אמבטיה נעשה כיום בשיטה של הדבקה מבלי שיהיה צורך להסיר את הריצוף הקודם. שיטה זו של הדבקת ריצוף גם על משטח חדש, מחייבת שהמשטח יהיה מיציקת בטון עם "מדע מתפלסת" או בציפוי טיח, מאחר והחומרים האקריליים המתאימים אינם מיועדים לשימוש על משטחי חול (ששימשו כבסיס לריצוף בעזרת טיט בעבר).

הכנה של משטח ישר ככל שניתן מסייעת לבצע הדבקת ריצוף מכל סוג ובכל עובי, כשהרצפים מקפידים למרוח את השכבה הנכונה של חומר ההדבקה. היתרון של הדבקת ריצוף או כל ריצוף וחיפוי על ידי חומר הדבקה מוכן, הוא זה שבו אין שיקול דעת של הרצף בקשר להרכב ולכמות החומרים שמהם יכין את החומר שבו ישתמש להדבקת האריחים, והדבר מבטיח את איכות העבודה.

הדבקת ריצוף –קרמיקה ופורצלן מכל סוג ולכל מקום

מי שנכנס לאחרונה לחנות קרמיקה ופורצלן כמעט שהלך לאיבוד בין הדגמים השונים. ריצוף לבית או ריצוף חדרי אמבטיה, הוא כיום תחום רחב מאוד שבו יש לא מעט דגמים ולא מעט חומרים המרכיבים את האריחים השונים. ניתן למצוא גם אריחי שיש שונים או אריחים עם ציפויים בדרגות שחיקה שונות וגם אריחים החתוכים בלייזר, שאותו רצף שיבצע הדבקת ריצוף בבית שלכם יידרש לרמת מקצועיות גבוהה בכדי להציג עבודה מדויקת ומרשימה.

יצרני האריחים השונים מציגים ללקוחות, פיתוחים חדשים כל הזמן, אך יחד עם זאת לא כל יצרן מייצר סחורה איכותית ומדויקת. אנו כעסק ותיק ומקצועי מכירים את התחום ויודעים באלו אביזרים להשתמש בכדי שאותה הדבקת ריצוף תצא לא רק חזקה אלא גם מדויקת ומעוצבת להפליא. ריצוף לבית הוא עבודה למקצוענים בלבד ואנו, בצנעה רבה, מעידים על עצמנו כמקצוענים גם בתחום זה.

 

הדבקת ריצוף – קרמיקה ופורצלן הבית עובר מהפך עצובי

לא לחינם רבים מחכים בקוצר רוח לזמן שבו יוכלו לשפץ את ביתם. זאת מאחר ובייחוד נושא זה של ריצוף וחיפוי, יכול להקנות לבית מראה חדש ושונה לגמרי. מגוון האריחים, שמגיעים בגדלים, בצורות ובדוגמאות שונות, יחד עם מבחר אריחי דקורציה או שטיחוני פסיפס בגוונים מרהיבים ומחומרים שונים, לוקחים את הבית למסע עצובי מרתק, שלאחר הדבקת ריצוף, מסתיים בחזות מרהיבה שקשה לעתים לדמיין אפילו.

ריצוף חדרי אמבטיה למשל, הוא כזה שרבים מתקשים להאמין כי זו היא האמבטיה שלהם. הדבקת ריצוף לכל בית היא ממש כמו הלבשת בגד חדש שמשדר את המראה שאנו רוצים שיוצג בפני כולם. המהפך שעובר הבית כולו לאחר הדבקת ריצוף מושלמת, של בעלי המקצוע האיכותיים והחרוצים שלנו, היא זו שמהווה קלף מנצח בכל שיפוץ יסודי שאנו מבצעים.

הדבקת ריצוף – קרמיקה ופורצלן  יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים אינסטלציה איתור נזילות