מצלמה תרמית החיסכון הגדול שמציג איתור נזילות חדשני

צילום תרמי מי אמר שצריך להרוס קירות
מצלמה תרמית החיסכון הגדול שמציג איתור נזילות חדשני מקצועי ומידי עם נסיון

צילום תרמי מי אמר שצריך להרוס קירות

מצלמה תרמית החיסכון הגדול שמציג איתור נזילות חדשני

מצלמה תרמית החיסכון הגדול שמציג איתור נזילות ברגע שמגיע בעל מקצוע ומבצע פעולות אגרסיביות מאוד בכל מבנה שהוא, הרי שניתן להבין מיד כיצד מדובר בעבודה שכמעט כל לקוח יידרש לשלם עליה לא מעט כסף. אחרי הכול ברגע שמגיע בעל חברת שיפוצים או אינסטלאטור כלשהו ומציג את מספר השבירות שהיה עליו לעשות במהלך של איתור נזילה קשה, הרי שהוא גם יקשר זאת לדרישה לסכום תואם.

חשוב מאוד להבין כי כיום איתור נזילות אינו חייב להיות דבר קשה כפי שהיה בעבר. חברות שמתמחות בתחום זה מראות כיצד במקום עבודה קשה ומוגזמת של שבירת קירות או פירוק אריחים, הן פשוט מצטיידות במכשור מתקדם מאוד ומציעות לכל לקוח שירות כולל שבו אנשי החברה מאתרים במדויק את הנזילה ומציעים פתרון ממוקד.

זיהוי נזילות אפשרי בכל מקום במבנה

אין ספק שכל מקום בכל מבנה יכול להיות כזה שיספוג בסופו של דבר נזק כלשהו מנזילה גדולה. בין אם מדובר על נזילה בגג בגלל גשמים חזקים ובעיות איטום, ובין אם מדובר על פיצוץ מאחורי ברז באמבטיה או במטבח, הרי שבשורה התחתונה איתור נזילות ברחבי המבנה הוא דבר שמציג את השירות רחב ההיקף שאליו נדרשת חברה רצינית.

מנקודת מבט מקצועית זאת פועלת חברת יעיש עמוס שיפוצים. זאת על מנת שכל לקוח ייראה בתוך פרק זמן קצר ביותר כיצד נזילות שחבויות בצנרות סמויות, פגיעות בתשתיות אינסטלציה או נזקים במערכות ניקוז וביוב, הם כאלו שניתן לאתר אותם בצורה מרשימה מאוד גם אם הם ממוקמים במקום מאוד בלתי נגיש.

התוצאות המרשימות שלזיהוי נזילות מהיר וממוקד המתמחים בתחום

חברת יעיש עמוס מחזיקה בציוד המתקדם ביותר שקיים כיום בענף האינסטלציה בישראל. כך רואה כל לקוח כיצד לא מדובר בהבטחות שווא לגבי זיהוי נזילות מהיר וממוקד, וכך מבין כל מי שמזמין את שירותי החברה כיצד מבנה המגורים שלו או העסק שלו לא יסבלו מהרס מיותר בזמן שמנסים לאתר את מקור הנזילה.

צילום תרמי מי אמר שצריך להרוס קירות

השילוב בין חיישנים חכמים או סיבים אופטיים לבין אנשי מקצוע שמבינים את צרכיו הרבים של הלקוח בכל הקשור לעבודה ממוקדת ולא אגרסיבית, הוא זה שיכול ליצור הזדמנות מצוינת לחוות שירות ברמה גבוה ביותר. שירות מעין זה מציג תוצאות מרשימות ומראה את המומחיות של חברה ששמה לה למטרה להקל על כל לקוח שלה.

 עמוס יעיש מוסמך yaish2@nana.co.il
תרמוגרפיה אינפרא-אדום איתור תקלות
בחשמל ומערכות אינסטלציה איתור נזילות מים במבנים