פתיחת סתימות עם נוזל מתאים או פומפה

אינסטלטור הוויתור על שימוש בכלים מיוחדים

 פתיחת סתימות עם נוזל מתאים או פומפה הכלים הסניטריים שלנו משרתים אותנו בצורה מצוינת מדי יום אך גם הם יכולים להדגיש כיצד עומס מסוים יכול להביא לכך שהם נסתמים לעתים. נראה כי אחת מאותן בעיות אינסטלציה מרגיזות ביותר הן אלה שקשורות לסתימה באמבטיה או בכיורים. לכן חשוב לזכור שאין טעם להתעצבן אלא פשוט לחשוב בצורה שקולה ולראות כיצד אפשר לפתוח כל סתימה במהירות.

כמה גובה אינסטלטור סתימה בכיור אמבטיה

 אין ספק שברגע שמזמינים אינסטלטור מקצועי אפשר לראות כיצד יש לו את הכלים הנדרשים לפתיחת סתימות שונות. אך אם אנו מעוניינים לפתוח סתימה מסוימת אנו יכולים לעשות זאת ע"י שימוש בציוד פשוט או בחומרים שאפשר לקנות בכל חנות 'טמבור' וכד'. מדובר בחומר מיוחד לפתיחת סתימות או בסודה קאוסטית שיכולה לעשות עבודה מצוינת.

 הצורך בזהירות

אם אנו מדברים על סודה קאוסטית או על מותג איכותי לפתיחת סתימות במערכת אינסטלציה הרי שחשוב מאוד להבין שמדובר בחומרים כימיים חזקים ביותר. יש לשים לב לעניין זה מאחר ומעבר לרצון לפתוח סתימות שונות הרי שבראש ובראשונה יש לקרוא את ההוראות של כל תכשיר על מנת לשמור על כללי הזהירות המצוינים בהן.

 חשוב להרחיק ילדים מחומרים אלו וחשוב מאוד להיעזר בכפפות ובמשקפי מגן. כך יש לקחת את החומר ולשפוך אותו בזהירות אל מקום הסתימה כשאנו מחזיקים את מלוא היד פשוטה קדימה. כמעט תמיד יפתחו חומרים כאלו את הסתימה, אך אם לא כך הדבר אפשר לנסות שנית או פשוט להזמין אינסטלטור איכותי ומנוסה כמו יעיש עמוס.

 פתיחת סתימות עם נוזל מתאים או פומפה
פתיחת סתימות עם נוזל מתאים או פומפה

אינסטלטור פתח תקווה פתיחת סתימות עם נוזל מתאים או פומפה

לעתים הסתימה היא לא בכיור או באמבטיה אלא דווקא באסלה שלנו. לכן אפשר לראות כיצד יהיו כאלו שירצו להשתמש דווקא בפומפה. אותו כלי פנטסטי שאנו מכירים כבר שנים רבות יכול לעשות עבודה מצוינת תוך פשטות הפעלה ונוחות שימוש. למי שאין ברשותו פומפה הרי מדובר בקנייה של פריט חשוב שנדרש עליו מחיר זניח.

 חשוב מאוד להיות מרוכזים בעבודות של פתיחת סתימה הן ע"י חומר מסוכן וגם ע"י פומפה. זאת מאחר ואף אחד מאיתנו לא רוצה לראות כיצד חומרים מגעילים /ואו מסוכנים מתחילים להתפזר או להשפריץ לכל עבר. כך, עבודות אינסטלציה של פתיחת סתימות יכולות להסתיים במהרה ובצורה חיובית אם עושים זאת נכון.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים
עבודות אינסטלציה איתור נזילות