עיצוב אמבטיה איך מבצעים קידוח בטוח בקרמיקה

עיצוב אמבטיה אף אחד לא מעוניין לפגוע בקרמיקה שלו

עיצוב אמבטיה בעבודות של שיפוץ אמבטיה אנו יכולים לראות כיצד יש צורך להתקין אביזרים שונים ולהצמידם לקירות שעליהם הודבקו אריחי קרמיקה. אינסטלטור איכותי ומקצועי שמציע ללקוחותיו שירות מושלם יכול להראות כיצד הוא קודח בזהירות באריחי הקרמיקה ומאפשר לכל לקוח ליהנות מחדר אמבטיה שבו כל פריט או אביזר ממוקמים בצורה אסתטית ונוחה.

 אך מה קורה כשכחלק מרצון של עיצוב אמבטיה אנו רוצים להתקין בעצמנו קולב חדש או מתקן לסבון שקנינו. כאן אפשר לראות כיצד קידוח בקרמיקה יפה יכול להיות דבר שמעלה חשש מסוים אצל לא מעט אנשים. חשוב להבין שאפשר להתמודד עם חשש זה בצורה פשוטה אם מכירים את הטכניקה הנכונה לעבודה מעין זו.

 עיצוב אמבטיה בחירת המקדח הנכון למשימה זו

מי שמעוניין לקדוח בקרמיקה של האמבטיה שלו מסיבה כזו או אחרת יכול לראות כיצד ניתן לעשות זו בצורה מקצועית ופשוטה. הטכניקות של אינסטלטורים ואנשי מקצוע אחרים שמציעים שירות רציני של שיפוץ אמבטיות הן אלה שיכולות להמחיש כמעט לכל אדם שהוא יכול לבחור את המקדח הנכון ולקדוח ללא כל חשש.

 המקדח שיתאים למשימה זו יהיה כזה שבו אין סלילים ואין ראש בעל בליטות לצדדים (שמתאים לקידוח בקירות חשופים או בבטון). מקדחים שמשמשים לקידוח בברזל יכולים להתאים לקידוח בקרמיקה, אך לא אלו שמיועדים לפעולת רטט של המקדחה. לאחר בחירת המקדח יש עוד פעולה חשובה שיש לבצע בטרם מתחילים בקדיחה עצמה.

 עיצוב אמבטיה  שימוש חכם בסרט הדבקה

עיצוב אמבטיה איך מבצעים קידוח בטוח בקרמיקה
עיצוב אמבטיה בעבודות של שיפוץ אמבטיה אנו יכולים לראות כיצד יש צורך להתקין אביזרים שונים ולהצמידם לקירות שעליהם הודבקו אריחי קרמיקה. אינסטלטור

לכל אחד מאיתנו יש סרט הדבקה מנייר (ואם לא אז בכל חנות 'עשה זאת בעצמך' ישמחו למכור לכם), וזה הזמן להיעזר בו. לא תאמינו עד כמה פריט זה חשוב לעבודות מסוימות של שיפוץ אמבטיה. כל מה שצריך לעשות זה לחתוך שתי רצועות של סרט הדבקה ולהדביק אותן תוך יצירת צלב או איקס במקום שבו רוצים לקדוח.

עיצוב אמבטיה איך מבצעים קידוח בטוח בקרמיקה

 עוד דבר חשוב הוא לבחור מקום בטוח יותר, כמו חיבור בין אריחים, על מנת לקדוח בו. שתי פעולות אלה מקטינות בצורה משמעותית את הסיכוי לשבור, לסדוק או לחרוץ את האריח. כעת יש לשים לב שהמקדחה לא על מצב רטט ולקדוח במקום המדויק בזווית אנכית וללא הפעלת כוח דחיפה רב מדי. התוצאה יכולה להיות קדיחה מדויקת לתליית כל אביזר שרוצים.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים אינסטלטורים איתור נזילות