כיצד מדביקים אריחי קרמיקה בחדרי אמבטיה

כיצד מדביקים אריחי קרמיקה בחדרי אמבטיה

 "גילוח" מקדים של הקיר והרטבת הקרמיקה

כיצד מדביקים אריחי קרמיקה בחדרי אמבטיה עיצוב אמבטיה פה ושם אפשר לראות כיצד עבודות עם קרמיקה יכולות להיות פחות מסובכות ממה שחושבים. שיפוץ אמבטיה שבו מחליפים את כל הקרמיקה הוא דבר לאנשי מקצוע שמתמחים בכך אך אם רוצים להחליף מספר קרמיקות או לחפות פינה מסוימת הרי שאפשר לראות עד כמה סבלנות ודיוק יכולים להיות לעזר רב.

 חשוב להדגיש את הדברים החשובים בעבודה עם קרמיקה מאחר ומדובר בחומר שצריך להכיר אותו. בראש ובראשונה יש לגלח את הקיר שאותו רוצים לחפות משאריות של קרמיקה ישנה או מצבע ישן. כך הקרמיקה תידבק במהירות ובשלמות. בנוסף חשוב לטבול את הקרמיקה למשך 24 שעות בכלי עם מים כדי שתספוג את המים ותהיה חזקה יותר כשהיא מוצמדת לקיר.

 עיצוב אמבטיה החומר המתאים לסוגי ההדבקה

אם מישהו מדבר על עיצוב אמבטיה שלמה הרי שיש להשתמש בדבק קרמיקה מיוחד שנמכר בשקים של 25 ק"ג בד"כ, או בטיט שמכינים לבד. אך אם מדובר בהחלפה של אריח או אריחים בודדים הרי שסיליקון יכול לעזור. קיר מגולח יתאים לחומרים המקצועיים, ואילו כשרוצים להדביק קרמיקה על קרמיקה סיליקון הוא הפתרון.

 בכל הקשור לכמויות גדולות של דבק קרמיקה הרי שכאן יש להשתמש בכלים מקצועיים של רצפים או טייחים. אך אם מדובר על סיליקון אז חשוב לדעת שיש אקדח תואם שאיתו ניתן למרוח מספר פסים על הקרמיקה הישנה ואז להדביק את החדשה. כך או כך, צריך לחכות יממה עד שכל העסק יתייבש כמו שצריך.

 עיצוב אמבטיה אפשר ליצור בקלות יופי של עיצוב

עיצוב אמבטיה יכול להיות משימה פשוטה יותר אם פוקחים היטב את העיניים בחנויות שונות ואם מחפשים עיצובים מקוריים במקומות הנכונים. אפשר לראות כיצד במקרים שבהם נפל אריח מסוים או שרוצים לחדש קיר או פינה מסוימים צריך לרכוש את מספר היחידות המתאים מחנות שמתמחה במכירת קרמיקה ומוצרי אמבטיה.

 אם צריכים מטר רבוע או שניים עבור פינה מסוימת הרי שהדבר אפשרי מבחינת כמעט כל חנות (שמעדיפה באופן טבעי שתזמינו 10 מ"ר ויותר, כפי שעושה רצף מקצועי), אך במקרה שצריך אריח אחד או שניים הרי שהפתרון יכול להגיע בצורה של שטיחי פסיפס במגוון דוגמאות וחומרים. כך פותרים בעיה נקודתית או בעיה באזור מסוים בצורה יצירתית ומרשימה מאוד.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים אינסטלציה איתור נזילות