אינסטלטור בפתח תקווה כיצד לתקן ברז סוללה דולף

אינסטלטור בפתח תקווה כיצד לתקן ברז סוללה דולף

 אינסטלטור בפתח תקווה העבודה בצורה מסודרת מצב שבו ברז מסוים דולף.

אינסטלטור בפתח תקווה כיצד לתקן ברז סוללה דולף אינסטלטור בפתח תקווה לכל אחד מאתנו יכול לקרות מצב שבו ברז מסוים דולף. אחרי הכול בכל בית יש ברזים שלעתים הם לא חדשים או שלמרבה הצער איכותם לא הייתה גבוהה, ולכן יש לתקן אותם. חשוב להבין שלא תמיד צריך להחליף ברז נוזל ולקנות אחר במקומו מאחר ולעתים די בחלק פשוט ובמספר פעולות על מנת להחזיר את הברז לפעילות מלאה.

 תיקוני אינסטלציה לא תמיד צריכים להיות מסובכים ולכן אפשר לראות כיצד תיקון ברז סוללה דולף הוא באמת דבר אפשרי לאדם שיודע להחזיק כלי עבודה בידיו. ברז סוללה הוא ברז שיש לו שתי ידיות, ואם רוכשים ראשי ברז איכותיים אפשר להחליף אותם בצורה מהירה ולראות כיצד הברז ממשיך לתפקד למשך תקופת חיים נוספת.

 אינסטלטור בפתח תקווה פירוק של חלקים ישנים בברז

לאחר סגירת השיבר הראשי יש לפתוח את הברז על מנת שיתרוקנו המים מהצינור שמוביל אליו. עם סיום זרימת המים יש להסיר את הכיסוי הדקורטיבי שיש על ידיות ברז הסוללה. מברג שטוח או סכין יפני רחב יכולים לעזור לכם לחלץ את המכסה הקטן. הדבר יחשוף בפניכם בורג קטן שמחבר את ידית הפלסטיק לגוף הברז עצמו.

אינסטלטור בפתח תקווה מחירון כמה עולה תיקון ברז

 יש לפתוח בורג זה נגד כיוון השעון ולהוציא אותו אל מקום שבו תמצאו אותו במהרה לאחר מכן. עכשיו צריך לשלוף הידית ולקחת מפתח שוודי. מפתח זה יסייע לנו לפרק התקן בצורת משושה שנמצא בגוף הברז. ראש ברז זה הוא הדבר שכל אינסטלטור או כל אדם שמתקן בעצמו צריכים להחליף על מנת להחזיר את הברז לפעילות תקינה.

 אינסטלטור בפתח תקווה מחברים ראש ברז חדש

לאחר שנרכש ראש ברז חדש (שלא ממש עולה הרבה כסף) יש להתקין אותו במקום הישן שזה עתה הוצא. מסובבים את ראש הברז החדש ומבריגים אותו עם כיוון השעון באמצעות המפתח השוודי. חשוב להבין שגם אם הדבר לוקח לכם מספר דקות רב יותר מאשר זה לוקח לכל אינסטלטור ממוצע, הרי שאין בכך כל אסון.

 פתיחת זרם המים מחדש והזרמת מים דרך הברז תאפשר לנו לדעת אם באמת הכול תקין. אם אין נזילות הרי שאפשר להבריג בחזרה את ידית הברז למקומה, וכמובן גם להחזיר את הכיסוי הדקורטיבי ע"י לחיצות קלות קדימה. אין ספק שמדובר בפעולות שרוב האנשים יכולים לבצע, ולכן יש כאלו שכבר תיקנו בעצמם ברז סוללה דולף.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים
אינסטלטור איתור נזילות
אינסטלטור בפתח תקווה