שיפוצים ותיקונים בחירת קרמיקה נכונה לשיפוץ ועיצב חדר האמבטיה

שיפוצים ותיקונים בחירת קרמיקה נכונה לשיפוץ ועיצב חדר האמבטיה

 שיפוצים ותיקונים התמקדות יסודית במידות האריח

 שיפוצים ותיקונים ריצוף וחיפוי נכונים בחדר האמבטיה מעניקים מראה מרשים ומדגישים כיצד נעשתה בחירה נכונה של אריחים שונים. מעבר לאיכויותיו של איש מקצוע שימקם את האריחים בצורה מדויקת ויבטיח את היצמדותם למשך שנים רבות הרי שחשוב להבין עד כמה בחירה נכונה של אריחים יכולה להציג מראה מיוחד ומרשים הרבה יותר.

 לכל חדר אמבטיה יש את הגודל שלו, ולמרות שבד"כ חדרי אמבטיה די דומים בגודלם הרי שחשוב להתייחס לגודלם של קירות שונים ולחללים שנוצרים בכל חדר. כך אפשר לראות כיצד עיצוב אמבטיות הופך להיות אישי יותר, והעבודות שייעשו יהיו כאלה שבהן כל פינה בחדר תקבל את היחס המקצועי שלו היא זקוקה.

 שיפוצים ותיקונים בין עיצוב לפרקטיות ובטיחות

בהתאם למידות החדר קל יותר להחליט האם רוצים אריחים גדולים או קטנים. כך גם קל יותר לראות האם אריחים מלבניים או ריבועיים הם אלו שיתאימו לקירות. חשוב לזכור שלא מדובר רק בכיסוי צנרת אינסטלציה שהותקנה בקירות או בריצוף של רצפה שעליה ניתן יהיה לעמוד בבטחה אלא גם על יצירת עיצוב שיתאם לטעמו של בעל הבית או הדירה.

לכן ניתן למצוא בחנויות קרמיקה שונות מגוון רחב של אריחים בגדלים שונים ובמרקמים שונים. כך למשל יהיו כאלו שיבקשו מאיש המקצוע לרצף את הרצפה באריחים ריבועיים ואילו את הקירות הם ירצפו באריחים בגודל קטן יותר או בצורה מוארכת. כשרוצים עיצוב אמבטיות מעניין ואותנטי אפשר לראות כיצד גם שטיחוני פסיפס יוסיפו המון למראה הכללי.

 שיפוצים ותיקונים החלטה סופית לגבי צורת הריצוף והחיפוי

עוד נקודה שיש לשים אליה לב בכל שיפוץ אמבטיות היא זו שקשורה להחלטה הסופית לגבי צורת הריצוף והחיפוי. הכוונה היא שלא תמיד חייבים לרצף בצורה שגרתית אלא שאפשר לראות עד כמה ריצוף באלכסון למשל, יכול להיות מעניין. יש עוד רעיונות לצורות ריצוף וחיפוי שבאים לידי ביטוי במראה של שילוב בין גדלים שונים.

 מראה האמבטיה יכול להיות שונה לגמרי מזה שהוצג טרם השיפוצים, אך הדבר תלוי הן בבעלי הבית והן בבעל המקצוע שאותו שכרו לעבודה של שיפוץ אמבטיה. אנשי מקצוע איכותיים יציעו אלמנטים שונים וחדשניים שידגישו כיצד העיצוב יהיה מדהים בייחודו. כך למשל אפשר ליהנות מאריחים שנתחתכו עם לייזר ואינם צריכים רווחים בעת הריצוף שלהם.

שיפוצים ותיקונים יעיש עמוס  אינסטלציה איתור נזילות