תיקון ניאגרה איך לטפל בנזילה בניאגרה

תיקון ניאגרה סמויה חשיפת המקום שבו יש לטפל בניאגרה

תיקון ניאגרה איך לטפל בנזילה בניאגרה ניאגרות פלסטיק הן דבר נפוץ כמעט בכל בית בישראל. בישראל ישנם מספר יצרנים איכותיים של ניאגרות מפלסטיק ולכן אפשר לראות כיצד בד"כ מדובר במוצר אמין שאפשר להשיג לו בקלות רבה חלקי חילוף שונים. מאחר ולרוב מדובר במנגנון של הניאגרה או בגומיות שונות הרי שעלות התיקון העצמי יכולה להיות סבירה בהחלט.

 טיפול בניאגרת פלסטיק יכול להראות עד כמה אינסטלציה לא תמיד צריכה להיות דבר מסובך. בכל מקרה, גם אם מחליטים להזמין אינסטלטור מסוים הרי שרצוי לעתים לפתוח את מכסה הניאגרה ולחשוף את הבעיה. כך רואים כיצד בצד שמחובר אל צינור המים יש בורג שקובע את גובהו של המצוף. לעתים בורג זה צריך חיזוק על מנת להפסיק נזילה.

תיקון ניאגרה סמויה מה קורה אם הנזילה ממשיכה

אם מסובבים את הבורג בעדינות ורואים שהנזילה מפסיקה, דיינו. אך אם לא כך הדבר הרי שיכול להיות שהגומייה בתחתית של הניאגרה נשחקה במהלך הזמן. זאת מאחר וניאגרה היא דבר שאנו משתמשים בו לא מעט פעמים ביום (ובמיוחד אם מדובר בחדר שירותים אחד שבו עושים שימוש כל בני הבית).

 לכן זה הזמן לעשות פעולה שכל אינסטלטור אמור לבצע במקרה כזה. יש לרוקן את הניאגרה ולהשאיר אותה ריקה ע"י סגירה של הברז שמזין את המים אליה. ברז זה נמצאה תמיד בסמוך מאוד לניאגרה והוא מתחבר אליה עם צינור ברוחב של חצי צול (שעשוי בד"כ מגומי). מדובר בברז פשוט שסיבוב שלו ימינה יפסיק את הזרמת המים לניאגרה.

תיקון ניאגרה סמויה איך מחליפים את הגומייה

ברגע שאין מים בניאגרה והיא לא ממשיכה להתמלא אוטומטית יש להרים את הפעמון של הניאגרה ע"י משיכה של פין שנמצא לידו, בצד של ידית ההדחה. אם לא מצליחים להגיע אל הפין הרי שאפשר לפרק בצורה זהירה את ידית ההדחה (ע"י הוצאה של ה'פין פציל' שמחזיק את מנופי הידית). אחרי הכול מדובר בחיבורים פשוטים שאפשר להתעסק איתם בזהירות מינימאלית.

PLASSON-תיקון ניאגרה איך לטפל בנזילה בניאגרה

תיקון ניאגרה איך לטפל בנזילה בניאגרה כמה יעלה לנו תיקון ניאגרות
תיקון ניאגרות מכל הסוגים: מיכל הדחה סמוי גרואה GROHE, ניאגרה סמויה גבריט GEBERIT. מיכל הדחה סמוי פלסאון, מיכל הדחה סמוי אוליבר OLIVER,

 מאחר ולא בכל עבודת אינסטלציה נעשה שימוש בכלים כבדים וחזקים הרי שגם כאן אפשר לראות כיצד העבודה אינה מחייבת מאמץ רב או אגרסיביות מסוימת. מרגע שיש גישה קלה לפין שנמצא ליד הפעמון אפשר להרים את הפעמון עצמו ולהחליף את הגומייה שבו (כמובן שיש לרכוש גומייה תואמת). לאחר מכן יש לפתוח את ברזי המילוי לניאגרה ולבצע הדחה לבדיקה.

יעיש עמוס שיפוצים ותיקונים
אינסטלציה איתור נזילות